Friday, November 7, 2008

Musim Sibuk

Di hujung persekolahan seperti ini, sibuknya bukan kepalang. Saya hanya ada satu hari esok untuk menyiapkan tugas-tugas untuk Hari Anugerah Kecemerlangan dan Konvokesyen Prasekolah. Di samping itu, esok pagi saya akan menghadiri Hari Anugerah SRA Kampung Kuantan, iaitu sekolah agama anak-anak saya.

Hari Ahad saya dan seorang murid prasekolah, Airene akan bertolak ke Kuala Langat untuk pertandingan Pintar Bahasa Prasekolah Peringkat Negeri Selangor. Pertandingan akan dijalankan pada hari Isnin 10 November. Namun begitu, kami terpaksa bermalam di sana kerana bimbang tak sempat tiba di tempat pertandingan. Kami akan menumpang kereta rakan saya, Siti Hawa.

Pada 11 November pula, saya akan membawa murid-murid prasekolah melawat ke Pustaka Peringatan P. Ramlee dan Zoo Negara. Pada 12 November, saya akan sibuk membuat rehearsal untuk persembahan pada Hari Anugerah nanti. Manakala Hari Anugerah dan Konvokesyen Prasekolah akan berlangsung pada 13 November pula. Akhir sekali pada 14 November. saya bercadang nak buat majlis perpisahan untuk murid-murid prasekolah.

Bermulanya cuti pada 15 November bermakna saya akan bersiap untuk ke Sungai Petani untuk berkursus. Mungkin saya akan singgah dulu di Kuala Kangsar rumah Huzir. Entah bila pula masa saya nak berkemas barang-barang untuk ke Sungai Petani?

No comments: