Tuesday, November 4, 2008

Hazim Masuk Wad

Petang semalam, 3 November 2008, saya menghantar suami dan Hazim ke hospital Kuala Kubu Bharu untuk berjumpa doktor. Suami saya demam manakala Hazim pula hendak menambah cuti sakit kerana bisul di tapak kaki masih belum sembuh. Saya terkejut kerana doktor menyuruh Hazim masuk wad atas alasan untuk berehat supaya bisul di kaki itu boleh sembuh.

Selepas menghantar Hazim ke dalam wad, kami balik ke rumah untuk mengambil barang-barang keperluan Hazim seperti pakaian, flask air dan lain-lain lagi. Pukul 7.00 malam kami tiba semula ke wad 8. Kami lihat Hazim dimasukkan air antibiotik.

Balik ke rumah tiba-tiba sahaja Fatiha demam. Agaknya dia terkejut melihat abangnya masuk wad, lebih-lebih lagi Fatiha rapat dengan Hazim. Jadi petang ini kami berangkut lagi ke hospital. Selain dari Fatiha, Halimi juga berjumpa dengan doktor kerana kakinya bengkak.

Selepas itu kami ke wad 8 untuk melawat Hazim. Lagi sekali saya terkejut kerana Hazim dah boleh balik ke rumah. Namun begitu saya lega kerana tak perlu lagi berulang ke hospital.

No comments: