Saturday, October 25, 2008

Cuti Deepavali

Pukul 9.00 pagi kami telah bertolak ke Behrang untuk menjemput Hazim (gambar sebelah) dari asrama. Esok, Husni akan datang ke rumah. Begitu juga kawan saya Mahani dari Sungai Tengi telah menelefon untuk datang ke rumah.

Selain itu saya juga dapat jemputan dari beberapa orang rakan. Namun jemputan itu tidak dapat saya penuhi kerana kesibukan. Bagaimanapun saya akan cuba memenuhi jemputan Siti Hawa pada hari Isnin kerana lama benar tak bertemu dia sejak dia berkursus 14 minggu.

Saya sibuk menguruskan kostum yang akan dipakai oleh murid prasekolah dan tahun 1 dalam persembahan pada Hari Qualiti PPD Hulu Selangor. Majlis tersebut akan diadakan pada 29 Oktober 2008. Turut sama dalam persembahan itu adalah anak-anak gadis saya Fatimah dan Fatiha. Majlis tersebut dijadualkan akan dirasmikan oleh Pengarah Pelajaran Selangor Pn Ashah Samah. Bagaimanapun saya difahamkan Pn Ashah baru sahaja bertukar ke jawatan baru. Mungkin yang akan datang nanti Pengarah Pelajaran Selangor yang baru atau wakilnya.

No comments: