Wednesday, September 23, 2009

Raya Keempat

Tahun ini kami beraya sungguh. Kami lebih banyak menziarahi keluarga dan rakan-rakan. Hari ini kami ke Sungai Besar melalui jalan Sungai Panjang. Malang sungguh kerana tayar pancit di Sungai Panjang dan spanar pula tertinggal di rumah. Mujur saya dapat meminjam spanar dari kedai runcit berdekatan. Mula-mula kami ke rumah rakan PGSR saya iaitu Rafeah. Selepas itu ke Peket 100 iaitu kampung kepada biras saya.

Selepas membetulkan tayar van di bengkel, kami meneruskan perjalanan ke rumah Nita di Taman Intan Emas, Teluk Intan. Nampaknya bandar Teluk Intan membangun dengan pesat sekali berbanding dengan kali akhir saya ke sana. Akhir sekali kami mengunjungi Wan Teh, rakan PGSR saya.

Perjalanan tergendala kerana tayar pancit.

Di kampung Izhar, Peket 100.

Bersama Nita serta anak yang diasuhnya. Turut bersama ialah Siti, isteri Jo.

Bersama keluarga Wan Teh. Sebenarnya keluarga Wan Teh besar, tetapi anak-anaknya malu untuk bergambar sama.

No comments: